ziua buna se cunoaste de dimineata.

Ora 7:00 ….o ora atat de necunoscuta pt mine…e practic inexistenta pt ca de obicei la ora asta…sunt cufundata intr-un somn adanc…departe….intr-o lumea frumoasa,  numita lumea viselor.

La ora asta matinala…..o musca nevrotica isi facea siesta pe nasul meu….probabil fiind cel mai frmos, inalt si moale loc pe care l-a gasit pt aceasta activitate…..incercand sa ma tin de somn cat mai pot …..fugaream musca cu o mana pe care o agitam aiurea de colo colo….dar cand mama se oprea din fluturat..musca, linistita revenea la locul ei…si isi continua nestigherita activitatea.

Vazand  ca nu o dau la pace….si somnul meu zbura si el impreuna cu musculita de colo colo….m-am trezit..mi-am luat fatza grava si am spus asa:

– Bine draga mea…vrei sa vorbim?….hai sa vorbim!

Iar musca plictisita mi-a aruncat o privire superioara si si-a luat zborul…..si uite asa am ramas singura si fara partenera de discutie  deci am fost nevoita sa ma trezesc….iar cand fumeile sunt trezite dimineata….. nu  fac frumos.

Asa ca ..bine inspirata de dimineata….m-am hotarat sa ma razbun pt ca am fost trezita violent….si razbunarea consta in a-mi  face  suvite albe….asa ca,  zis si facut…m-am apucat sa ma decolorez….sa imi vopsesc de zor  suvitele cu alb…..dar minune…suvitele mele albe au iesit blonde…..

Tremurand pana in strafundul sufletului de aceasta realizare….nu mi-a ramas altceva de facut decat sa trag o fuga si  sa ma agat cu disperarea de vopseaua neagra care mi-a mai ramas si sa incerc sa repar raul facut….si l-am reparat…mi-am vopsit suvitele negre….mult zgomot pt nimic….iar fumeile au un talent deosebit de a-si  gasi treburi inutile de facut…de aceia nu lasati fumeile nesupravegheate prea mult timp!

3 thoughts on “ziua buna se cunoaste de dimineata.

  1. Deci… cine se trezeste de dimineata, doarme mai putin dar realizeaza mai multe! Cat despre vopsire…. Decoloreaza-le mai intai cu pudra de azur sau decobez iar mai apoi le vopsesti blond polar… Mie nu mi-a iesit culoarea nici cu decolorare prealabila (poate sunt mai al dracului, who knows?!) dar poate tie iti va iesi! Good luck !😉

    1. hehehe……uite cine se pricepe.:)..tnx.
      l-am decolorat dar tot degeaba…..se pare ca si decolorata tot aveam o culoare prea inchisa si nu a prins de data asta albul…:(….dar dupa cum vad ca nici tu nu ai fost mai norocos…mi-am cam pierdut speranta…..

Leave a Reply

