Castele si iar castele….

De cand am venit din Bulgaria..adica cam de 2 saptamani tot ma chinui sa ajung la Prut la o balaceala….asa in dor de mare… dar nu reusesc sa ajung,  desigur….inghet in casa de frig..si lumea vb de canicula….bizar, nu?

Cum vremea sub nici o forma  nu e buna de balaceala..si cum ieri era duminica si era trist asa de stat in casa..am hotarat sa plecam la vizitata castele…iar eu cu castelele am o obsesie…( cine stie, cunoaste😛 )

Am ales pt inceput castelul Cuza de la Ruginoasa…am sarit veseli in masina si am plecat la drum…..si am mers..si am mers.. si dupa ceva drum am ajuns si la catel. Castelul a fost renovat si arat f dragut..din pacate nu se poate vizita inauntru….dar este f ok si daca te plimbi prin curtea mare….si inconjori palatul de 3 ori si iti pui o dorinta ( ei hai…nici chiar asa😛 )…..poti vizita si biserica ..veche si f draguta…cu coloanele ei mari si albe…cu  un clopot vechii…si mormite?….da….si mormite….

Probabil suparati nevoie mare ca nu am putut vizita casteul si inauntru  ne-am luat o strica de vin si am taiat-o spre  Casteulu Sturza de la Miclauseni….si cum drumul fu lung..sau nu chiar….am terminat sticluta de vin…deci la castel am ajuns cam pe 7 carari..in fine….unii dintre noi….dar frigul de afara ne-a facut sa ne revenim repede….sau nu?

Bineinteles ca nici in asta nu am putut intra..pt ca era un eveniment…nu am prea inteles ce….dar ne-am plimbat prin padure, pe langa castel..pe aleea Olgai Sturza…pe la manastire….si ce pot spune?…castelul arata super..merita vizitat.

Cum noaptea se lasa linistita am plecat si noi spre casele noastre….si uite asa am mai incheiat  o saptamana…si se pare ca am inceput alta noua…din pacate….caci intr-un fel sau altul..inca astept sfarsitul lumii….dar pana atunci…am planuri mari pt saptamana asta.

Poze :  http://wowjoserver.wordpress.com/

Leave a Reply

