Burn fire Burn

Ieri era sa mor…..pt ca focul iadului venise dupa mine…..dar cum ce e rau nu moare repede…..si stim asta sigur.( pt.ca nici Base nu moare prea repede….bine bine…hai sa lasam politica deoparte, ca sunt satula de ea.)…nu am murit nici eu….ca dea…..daca mor….tu cui ramai????…..si nici nu cred ca am sa mor prea curand…oricum….ieri era sa dau foc la casa….cateodata parca am 2 anisori…zau asa.

Cand eram mica am mai avut cateva intentii din astea….dar fara mari realizari…..iar ieri mi-am dovedit ca piromanul din mine..nu a murit nici el….probabil este o logica pt  care unii oameni nu arunca chibrituri in cosul de gunoi…ei bine..eu am aruncat unul …de care eram sigura ca era stins….pt ca chiar am suflat duhul meu divin peste el….si flacara lui mandra a  muri….sau nu?.

Am aruncat chibritull in cosul  de gunoi….si dusa am fost  la calculator…si am stat ..si am stat …si am sta preocupata fiind de alte treburi….si cine ma cunoaste,  stie ca nu ma ridic de la calc  nici daca arde casa…la propriu, nu la figurat…..si totusi….nesimtirea din mine nu e chiar atat de mare pe cat m-as fi asteptat…pt ca simtind un fum inecacios mi-am sculat fundul lenes pana pe balcon..si Minune Dumnezeiasca…..cosul de gunoi  era in flacari…de fapt ce cos?…mai ramasese un sfert din el..matura ardea si ea…..si o masa de lemn..incepea  sa se  coloreze inchis…..dupa ce m-am apucat de matanii in fata cosului crezand ca Dumnezeu mi-a trimis un semn…mi-am dat seama ca nu era Dumnezeu ..ci chibritul minunat a facut toata treaba asta spectaculoasa.

Hm!..na bine…am treaba de acum ( gandi Darkav)…iau un ibric cu apa..si fac pliosc…si dupa ce mi-a explodat o sticluta de parfum care ardea si ea de zor….si mi-a sarit peste tot….focul se opri…

Deci copii….nu va jucati cu chibriturile…lasati oamenii mari sa se joace..ca ei se joaca mai bine….si atata distractie mai au si ei….ca dea….de la o varsta….

Oricum..parca totul e bine cand se termina cu bine, nu?….

Leave a Reply

