Fluturii albi mor spre sfarsitul verii

Ultimele 4 zile nu au facut altceva decat sa zugraveasca un peisaj perfect de toamna, cu copaci ingalbeniti ..cu nori grosi care nu parasesc cerul…cu ploi puternice..si frig….unde se duce vara oare?….as vrea sa stiu ..ca sa ma duc si eu cu ea….azi as fi vrut sa ajung la cacica….pt o ultima balaceala de vara….dar s-a dus si ea…

Si uite asa saptamana care incepe o sa fie una plina…unii oamenii o sa vina de departe..alti oamenii o sa plece departe…si pe langa tot haosul asta o sa fie si festivalul medieval de la Sv..la care probabil nu am sa ajung…..am cam ratate toate festivalurile importante vara asta….am si facut alte chestii..dar nu stiu…paca as vrea sa prind toate…..dar se pare ca e imposibil.

Cred ca mi-e dor de cetate..de cavaleri..de domnite..de luna plina si admosfera medievala…..cred ca mi-e dor de tine si asta e grav…si de vara..si de soare..si de tot ce a trecut.

Si cum azi e duminica trebuie sa ma apuc de munci…sau oare?…sa las pe maine ce pot face azi?:D

Nu vreau sa vina toamna….

Leave a Reply

