Turul Romaniei

Am ajuns si eu acasa..si sunt in recuperare dupa vacanta….acum trebuie sa scriu ceva logic aici..hai sa vedem ce o sa iasa….cred ca  o sa iasa ceva fara logica..dar ce putem face?

Ziua 1- Cheile Turzii.

Foarte dimineata am plecat la drum..si am mers intins pana in Cheile Turzii ..aici a fost primul popas. Jos la poalele cheilor am campat… gratis..apoi am tasnit-o pe chei……drmul?…..f frumos…stanci abrupte..paduri frumose ..rauri reci..peisaj superb…. sa scriu ca am cazut in fund?….nu mai scriu …..

Spre seara ne-am intors la cortulete..le-am ridicat mandre….si am dormit sau nu..pana a doua zi.

Ziua 2- Salina Turda,  Pestera Ursilor.

La 6 dimineata era in picioare….papam repede …stangeam corturile si o taiam spre Salina Turda.

Sa mai scriu de drumuri?…ca erau groaznice?….pline de gropi..fara indicatoare?….nea , nu mai scriu despre asta🙂..Am ajuns la Salina….unde am lins peretii de sare..si promit ca nu mai pun limba pe toate prostiile….am coborat multe trepte..am urcat cu liftul….Am admirat lacul de sare ..unde puteai  sa te plimbi cu barcuta…dar dea….eu nu m-am plimbat😦

Dupa ce am pierdut ore bune in salina..am plecat spre Pestera Ursilor. Am auzit tot felul de comentarii cum ca pestera nu e cine stie ce..mie mi-a placut mult si cred ca merita vizitata..e plina de stalactite si stalacminte..si oase de ursi :P….bine mie  imi si plac pesterile…

Spre seara ne-am asezat corturile..din nou..si  cum eram franta am motait bine…imi place la nebunie sa dorm la cort😀

Ziua 3 -Castelul Huniazilor, Sarmisegetuza.

Castelul Huniazilor…am tot zis ca daca ma casatoresc vreodata o sa fac nunta la un castel….normal ca nu am sa ma casatoresc..si totusi, daca s-ar intampla aceasta nenorocire as face nunta la Castelul Huniazilor…sau la Balcic :)))

Castelul arata f fain si e bine pastrat spre diferenta de altele care sunt ruine….asta e destul de intreg…deci ai pe unde te plimba si ce vedea. Mi-a placut.

Am lasat castelul in spate si am plecat la  Sarmisegetuza…..din pacate eu vroiam sa ajung la cea Dacica dar am ajuns la cea Romana…mdea..asta e….oricum mi-a placut si aici…Ne-am plimbat printre ruine…am furat si o pietricica…mica mica..stiu ca nu e frumos sa furi..dar era f mica si promit sa nu mai fac😛

Dupa ce ne-am plimbat prin Sarmisegetuza….ne-am cazat la o pensiune….wow prima noapte cand nu am dormit in cort…si m-am vazut intr-un patut bun….

Dar cum era inca devreme..am lasat patul si am plecat la manastirea Prislop…unde ma vizitat manastirea..cimitirul si mormantul  lui Arsenie Boca si am ajuns si pana la o pestera mica…dar draguta.

Apoi acasuca..bere ..papa buna si somnic si mai bun😛

Ziua 4 -Manastirea Calugara si pestera din munte.

Planul era sa ne cazam la Manastirea Calugara si sa o taiam spre Cheile Nerei….pt un traseu mic mic…dar planul a cazut…. pt ca preotul de la manastirea ne-a luat prin padure sa vedem o pestera…si ce pestera inca🙂

Am luat-o la pas prin munte..am urcat ..am urcat…de am zis ca mor, dar nu am murit….si drumul a fost abrupt..si greu .. am ajuns la o pestera f faina….si cred ca nu f vizitata..de unde se vedea un peisaj superb. Am stat pe marginea pesterii gata gata sa cadem in prapastii adanci :P…iar de aici am inceput sa dau cu capul de orice….am si un cucui mic..mic….mic de tot..dar exista.

Si erau multe grote unele mai mari ….unele mai mici..si uite asa ca sa intri in unele trebuia sa mergi pe burta…si daca trebuia.. am mers…desi pe jos era argila..si m-am facut ca o scrofita..dar mie imi plac mizeriile..stii asta, nu?😛..

Am luat argila neatinsa de mana de om..si ne-am jucat cu ea…am facut pahare…vase si prostii din astea…apoi am coborat la manastire…am mancat bine..am dormit bine….a doua zi..e traseu iar..prin Cheile Nerei.

Ziua 5 – Cheile Nerei.

Am plecat de dimineata pt ca in chei sunt multe traseie si dureaza…ei bine din pacate nu am reusit sa facem decat un traseu …si am lasat o groaza de lucruri frumoase in urma.

Am mers prin paduri..ne-am urcat pe stanci abrupte..am vazut cascada  si lacul Ochiul Beiuluicare ..sunt superbe..si as fi ramas aici…cred ca din tot turul asta cel mai mult mi-a placut Ochiul Beiului….superb lacul….

Apoi obositi  in noapte…ne-am intors la manastire si am ramas acolo pana o doua zi….cand am tulit-o…. calatorului ii sta bine cu drumul.

Ziau 6 Cazane Dunarii. Targul Jiu.

Am luat-o drum intins spre Cazane Dunarii..ne-am oprit un pic si la Portile de Fier..din pacate desi peisajul era superb nu am putut face poze….ca nu aveai voie….vama si alte balarii…

Asa ca am luat-o spre Cazanele Dunarii…..am luat barcuta care costa 30 de ron….si ne-am plimbat prin cazanele mari si mici..am vazut statuia lui Decebal…golful Dubova. ..si 2 pesteri..in una am coborat si ne-am plimbat prin ea…in alta am intrat cu barcuta…f frumoasa a fost plimbaricica pe Dunare..s-a meritat.

Apoi am ajuns in Targul Jiu unde am vazut Coloana Infinitului, Poarta Sarutului si Masa Tacerii..mi-a placut mult Targul Jiu…oraselul si tot ce am vazut pe acolo…cu exceptia unui catel accidentat..ala nu mi-a placut..adica catelul era f scumpel dar l-as fi vrut intreg….

Ne-am cazat la o pensiune..si am dormit dusa  pe un pat superb

Ziua 7 -Curtea de Arges,  Poenari, Balea Lac, Transfagarasanul.

Curtea de Arges….arata incredibil..nu am prea vazut la noi asa manastiri..aduce un pic cu ce am mai vazut pe afara…..f frumos lucrata…..de fapt cam tot ce ma vazut in turul asta era cam wow…nu pot sa spun ca un  obiectiv m-a dezamagit…ca dea ma asteptam la ceva mai mult si nu a fost  asa….toate au fost f frumoase.

Am lasat Curtea de Arges….am plecat la Poenari…si dupa ce am urcat cele 1486 de trepte de am crezut ca mor am ajuns in varf..la cetate….f simpatica cetatea…si un peisaj suberb.

A urmat Balea lac..unde am ajuns pe inserate…..si biiirr era frigut… am facut poze…si am admirat lacul..si imprejurimile…apoi am trecut Trasnfagarasanul..unde am ramas fara cuvine…ca dea locurile sunt superbe.

Am  campat jos…am pus cortuletele…si am dormit…

Ziua 8 -Cetatea Fagaras, Rasnov,  Lacul Sf Ana.

Cetatea Fagarasului  am gasit-o  mandra dimineata scaldata in lumina soarelul..din pacare era in reconstructie o parte din ea..dar asta nu ne-a impiedicat sa o vizitam…ne-am plimbat prin curtea cetatii.. prin cetate si pe langa cetate..am hranit lebedele din imprejurimi si am plecat spre Rasnov.

Cand am ajuns la Rasnov am prins un festival..am urcat pana la cetate cu tractorul :))….dada..ca era un tractor care avea un vagonas..si ne hatana mandru pana sus la cetate si apoi pana jos.

Dupa cum am spus la cetate am prins un festival deci admosfera era super.

Apoi ne-am oprit la lacul Sf Ana..unde la apus de soare am tras o baie buna…in lac..apoi ..cortulet .papa buna….sange de taur si somnic pana dimineata.

 Ziua 9- Acasa.

Dimineata ne-am trezit mai tarziu..am plecat la lac,.unde am vrut sa mai fac o ultima balaceala..dar nu am putut pt ca sunt o friguroasa…asa ca mi-am bagat doar picioarele in lac :P….apoi drum intins pana acasa…si bine inteles..ca am racit..febra..37 cu 6..si o stare jalnica…sper sa imi revin zilele astea…ca vreau iar prostioare😛

Pozele le-am incarcat de deja celebrul :

blog cu poze

Leave a Reply

