Zi proasta..fumeie la fel!

Azi a fost o zi infernala, desi soarele care stralucea pe cer nu prevestea nimic rau……dimineata am fost prinsa cu chestii….dupa amiaza a fost nostima ca am fost la cules de nuci…..si de mult vroiam sa fac asta..si nu am facut…asa ca ..m-am distrat…scuturand copacii si culegand multe nuci …imi plac nucile verzi…..ei bine..in concluzie…nu am  sa  ies din casa 1000 de zile….pt ca am  sa ma pun pe curatat nuci si am sa ma fac verde???..nu,  cred ca neagra…

Pana aici toate bune si frumoasa…..dar uite ca am plecat sa ma joc cu aparatul  meu nou si mandru si surpriza…e busit….f tare. ..niciodata nu mi-a placut sa cumpar de pe net chestii…..si niciodata nu am cumparat…..asta a fost prima oara si multumesc mult….m-am linistit de tot…sau nu prea? :D….asa ca acum trebuie sa returnez comanda si sa caut alte prostii…si uite asa mai bine  ma pun pe bocit..si bocesc..si bocesc….si spun asa …” it’s my party and i’ll cry if I want to…..cry if i want to…..cry if I want to……you would cry to ….if it happened to you!!!! “” :((…nu va recomand sa cumparati produse de pe net….daca nu vreti sa bociti si voi cu mine …..

E clar..cineva acolo sus..ma uraste!….asa ca am sa-mi caut iubirea aici .. jos!….dar totusi…am gasit multe carti la reduceri…deci cred ca cineva acolo sus ma iubeste😛

Leave a Reply

