Singurel

Am ramas singurel acasa…urasca asta…..am avut o groaza de treburi dar si o noapte de pomina. Cum sunt o lenesa si nu-mi place sa fac chestii m-am cam speriat de toate treburile pe care trebuie sa le fac…asa ca am plecat la baut.

Am baut o limonada….de ce nu au astea vin rosu dulce niciodata??..lasa ca vine iarna si trecem pe vin fiert…..dar pana atunci e buna si limonada….dupa cateva ore pierdute prin bar cu fum de tigara ….a urmat ceva mai linistititor….Game of Thrones  bineinteles…..sunt disperat dupa serialul asta…pacat ca acusi se termina :((

Cum intunericul ma sperie si noaptea era inca tanara…..am trecut la chestii mai nelinistite….am jucat carti..mai bine zis Whist pana undeva spre dimineata…iar dupa 4 ore de somnic…m-am trezit intr-o noua zi..cu noi chestii care trebuie facute…..dar azi e gata cu distractia….urmeaza munci……inca 2 zile si plec la tara…la aer curat… si ce e  drept imi trebuie o schimbare de mediu…..a trecut ceva timp de cand nu am mai parasit orasul.

Leave a Reply

