Nemuritoarea mea iubire – Gatitul

Ador sa stau in bucatarie ore..zile..luni intregi sau chiar ani..incercand sa fac ceva…ce doar eu pot intelege….

Pentru  mine gatitul este ca matematica……desi in teorie totul pare simplu…ai niste chestii foarte clare pe care trebuie sa le folosesti, rezultatul nu este niciodata cel asteptat. Probabil ca la orice chestie…..cu cat faci mai mult cu atat trebuie sa iasa mai bine….dar cand nu faci deloc…cum sa evoluezi oare?

Ei bine….era o vreme cand eram prin camin si dea…ca sa supravietuiesc cand nu primeam pachet de acasa trebuia sa gatesc…niciodata nu am fost altceva decat un dezastru in bucatarie…..dar dupa 3 ani in care nu am mai gatit nimic ….am ajuns sa fiu mai mult decat un dezastru..daca se poate asa ceva…si se poate….desi  sincer nu credeam ca treaba asta este posibila

Zilele astea impotriva vointei mele ….si total fortata de imprejurari am fost nevoita sa gastesc…si ma gatit…m-am pus sa fac supa….ca si eu nu ma multumesc cu putin…si mazare…ce dea…vreau chestii complicate?….am chestii complicate…..si dupa ce am stat o zi intreaga la bucatarie incercand sa ii dau de capat mancarii….am ajuns la concluzia   si  nu am sa fiu modeste acum..ca fac niste oua fierte excelente.

Leave a Reply

