Strange world

Oamenii in ultima vreme mi se pare iesiti din comun de nesimtiti…egoisti…stresati (asta doar asa..ca o scuza pt ei)….enervanti si inca in multe alte feluri. Spun stresati doar pt ca stresul ii face sa fie asa lipsiti de discernamant….si pt stres totusi exista pastile….recomand Sedativ PC…e bun :D…deci nimeni nu are nici o scuza pt comportamentul bizare pe care il are.

Fara sa vreau am ascultat azi o discutie intre 2 persoane…una spunea cum a chemat politia pt ca vecinii ei au gresie pe jos si se plimaba prin casa pe la 11 noaptea si voi doamne se aude si o deranjeaza…..persona fiind pensionara….ok..imi amitesc cand eram in camin si avem examene a doua zi…si erau petreceri pe palier pana la 6 dimineata….si cine ma stie, stie ca eu nu pot sa dorm cu zgomot….si nu imi amintesc sa fi chemat politia..decat odata cand deja spiritele erau un pic agitate…..

Tot pt liniste si confortul personal oamenii sunt dispusi sa omoare…alti oameni in cele mai bun caz…sau animale..in cel mai rau caz….caini, pisici..ciori…orice… .nu conteaza….atat timp cat fac zgomot si deranjeaza…si ce nu face zgonot pana la urma?

Si totusi e bizar…am o tersa lang bloc..aparuta ca ciuperca dupa ploaie…care are muzica non stop de dimineata pana seara  de nu poti sa stai cu geamul deschis ….decat daca vrei sa asculti de 10 ori pe zi  ” Eu vara nu dorm”….picatura chinezeasca, nu alta…. .si totusi  nu pare sa deranjeze  asta pe nimeni….si nici masinile care trec ca nebune pe strada pe la 4 dimineata nu pare sa deranjeze.

Ei bine pe mine ma deranjeaza…asa ca …am sa pun si eu o bombita la tersase si pe starzi..vreau si eu putina liniste sa aud un latrat de catel ..sau o pisica miorlaind..iar dimineata vreau sa ma trezesc in caraitul ciorilor care se duc pe camp..asa cum e normal…si nu in zgomot de picamar si claxoane….

 

Leave a Reply

