Cumparaturi nereusite…..

Mda,  se pare ca am facut si eu marea greseala de a-mi cumpara ceva de pe net…nu obisnuiesc sa cumpar online pt ca nu-mi place…..prefer sa pipai marfa…si o ating si sa o intorc  pe toate partile….dar totusi de data asta am facut greseala sa imi iau un aparat foto…..si gresela a fost cu atat mai mare cu cat l-am luat de la emag…..desi si-am mai cumparat prieteni de-ai mei produse de acolo si erau busite….nu va recomand.

Ei bine….nici eu nu am fost mai norocoasa…mi-am luat aparatul care era o varza…asa ca nu mi-a ramas altceva mai bun de facut decat sa il returnez…asta se intampla acum mai bine de o luna..si desi banii trebuiau sa ajunga la mine in 14 zile…iote ioca banuti….noroc ca nu sunt materialista pt ca cred ca as fi facut ca dracul acum…. dar sunt doar bani la urma urmei…se pot pierde chestii mult mai importante…

Si uite asa..scrie reclamatii..da telefoane..vb cu unul .. cu altul… treaba pe care o urasca enorm….sunt salbatica….am mai zis..nu-mi place sa intru in contact ..direct…sau indirect cu lumea……si dupa multe vorbarie sper sa se rezolve saptamana asta….si avem de gand din banii aia sa  imi cumpar alt aparat dar dupa atata agitatie m-am cam plictisit bine de tot…..

Asa ca,  cred ca am sa iau banii si am sa plec in tarile calde……departe de lumea dezlantuita….la mare..la soare..unde e liniste si pace…sa scap de frigul asta  care nu ma lasa sa traiesc.

Leave a Reply

