Concert

Tocmai m-am intors de la concertul Ota,  anuntat cu sulre si trambite. Si uite asa m-am gatit bine si m-am dus sa ma culturalizez..eu si lumea buna a botosaniului …si oamenii asta m-au luat mult prea in serios..mi-au intins covorul rosu..dar sincer oamenii bun..nu trebuia  :D

La  19 incepea concertul…am intrat mandrii in teatru unde am fost frumos serviti cu un pahar de sampanie..bun bun…dupa ce am baut bine am intrat in sala..unde mandra cum ma stiti mi-am gasit locul…la fel de mandru ca si mine..si am zacut sa astept concertul.

A inceput cu un recital de poezie care a durat cam 15 minute dupa care am fost invitati iar sa bem o cupa de sampanin….de ce?….nu stim..cred ca vroiau sa ne imbete bine..dar daca am fost invitati, am baut…..ma mir ca am reusit sa ajung din nou la locul meu din sala..dar totusi..nu ma fac 2 gurite de sampanie pe mine…sau da???

Dupa ce am vazut afisul la concert unde scria:  mega,  super,  extraordinar….spectacol total….am avut tendinta sa ii scriu lui Ota pe facebook si sa ii spun  ca afisul lui seamana cu unul la un concert Guta…dar am zis ca ma abtin….si bine am facut.

Ei bine si a inceput specatcolul care cred ca a durat  o ora  jumate cam….

Din pacate ca de fiecare daca cand ajung la un concert sunt izbita violent in fata de o sonorizare dezastroasa…boxele erau date mult peste limita pe care o suportau…asa ca vibrau saracele si faceau un zgomot de fundal oribil..si uite asa in loc sa aud corul care canta auzeam o huruiala ingrozitoare….dar asta e daca am prins loc in fata…si langa boxe..norocul meu :P……pe langa ca ma schimonoseam toata in incercarea de a auzi ceva ..mai prindeam si un fum in fata…care ma facea sa imi pierd respiratie pt cateva secunde…..si de ce atata chin?..cam tot ce imi doream era sa ascult niste muzica…..care chiar era frumoasa.

Lasand prostiile in spate concertul a fost destul de fainut….Ota are potential..si chiar nu cred ca avea nevoie de tot show-ul asta pt ca lumea sa vina si sa-l asculte cu placere…si ce e prea mult strica cateodata……piesele erau chiar frumoase…si poate mi-ar fi atins mai mult sufletul impietrit  daca le puteau auzi asa cum trebuie…probabil pe cd suna mai bine.

Ma asteptam la mai mult de la concert mai ales ca am mai ascultat pisele lui si mi-au placut si mi-am dorit mult sa ajung la un concert dar cred ca nu l-am nimerit pe cel care trebuie…oricum sala a fost plina….si cred ca de putine ori se intampla asta..si muzica de calitate…mai mult cei care s-au ocupat de sonorizare sunt de vina….

Dar pe mare m-am simtit bine..si desi rad acum de toate..mi-a placut…..fac bascalie  pentru ca sunt putin dezamagita…..nu de muzica,  de restul…si nu f dezamagita….asa un pic…un pic de tot :D…… abia astept urmatorul concert :D…..

Leave a Reply

