Maramures

Plecata din nou airea……trezirea la 4 dimineata…urasc sa ma trezesc dmineata…abia m-am asezat in pat si m-am cuibarit bine in patul cald si hop suna ceasul…dar din fericire anunta o plecare departe …Pe o ceata deasa si -3 grade am plecat spre Maramures…si dai si dai si dai…prima orpire a fost la Cascada Cailor.

Pana la cascada am urcat cu telescaunul…asa ca bine echipati am ajuns in varf de munte….De unde ne-a lasat telescaunu am mai avut cam un km de mers pe jos, prin padure si prin multe ciuperci…Am ajuns la cascada care era un pic secata….ma rog ,…nu era ea f bogata in apa…dar era totusi :P…am facut poze ..ne-am aventurat pe stanci alunecoase..si am luat-o inapoi spre telescaun.

La coborare drumul a fost mai scurt..si mai calduros..a aparut si  soarele care te incalzea pe toate partile si te facea sa canti de bucurie….Jos langa  telescaunu era o biserica recunocuta pt  sclupturile ei….asa ca am tras o vizita si acolo….si intr-adevar bisericuta era frumoasa😛

Am lasat bisericile..am  lasat telescaunul si cascada si am plecat spre Mocanita…nu ca ne-am fi plimbat cu ea..doar asa sa o admiram, de la distanta….Am ajuns in gara ..am asaltat ca niste vandali un tren de pe acolo si dupa ne-am dus sa admiram Mocanita….care a fost simpatica dar nu asa spectaculoasa cum ma asteptam…

Si uite asa ne-am grabit spre cazare…cu gandul la piscina in care avem sa ma balacesc pana  noaptea tarziu…am ajuns ne-am cazat..frumoase camere…simpatica pensine….si tusti in piscina……unde m-a izbit o apa fffffffffffff sarata….partea buna era ca efectiv te tinea deasupra si pentru cei varza ca mine care nu stiu sa inoate prea bine e numai bine asa ..partea proasta era ca  te tinea prea deasupra si daca din greseala te stropeai in ochi sau pe buze te ustura de nu m-ai puteai…de asta nu prea aveai cum face niste manevre spectaculoase….ah damn!…….si eu care vroiam sa fac steluta……

Dupa ce am baut bine..a urmat nanic pt ca a doua zi mai avem niste nebunii de facut.

Ne-am trezit la o ora mai decenta de data asta…..am luat micul dejun care a fost destul de bogat spun eu..2 ochiuri, branzica, paine cu unt si cu gem si ceai….ce poti sa vrei mai mult?…

Am plecat sa vizitam Muzeul Satului Maramuresean.….pe un soare puternic..pe un cer senin…si printr-o iarba verde…o adevarata zi de vara…superb..dupa atata veselie am ajuns la Memorialul Victimelor Comunismului………o fosta inchisoare comunista care m-a intristat …nu am vizitat niciodata o inchisoare si chiar era curioasa..dar era destul de depresiva, normal nu?…..asa ca nu prea mai vreau sa vizitez si altele…

Am ajuns si la Cimitirul  Vesel de la Sapanta ….de fapt el fiind capul de afis…ne-am plimbat printre morminte..dar  din pacate biserica era in renovare si nu am putut scapa de schele…si prostii…dar a fost frumos.

In drum spre casa am tras  o fuga mica si pe la Manastirea Barsana , frumoasa zona…..frumoasa bisericuta si chiliile, gradina, podul si tot.

Drumul de intoarcere a fost infernal..mi s-a parut enorm de lung si rece..si am mai prins si o ceata deasa care ne-a urmarit pana in Botosani..si care vad ca nici in dimineata asta nu ne paraseste….

Dupa cum stiti deja ..am sa incarc pozele pe :

http://darkavdarka.wordpress.com/

Leave a Reply

