Capela Callimachi din Stancesti – Ipotesti

Ieri a fost o zi superba de toamna..cum de mult nu a mai fost..si nici nu cred ca o sa mai fie…asa ca … a fost cazul sa profit de ea si sa plec aiurea…nu foarte departe de casa,  in Stancesti.

Prima oprire a fost la Capela Callimachi….monumet istoric datand de ceva ani buni si de care nu stiam nimic….capela frumoasa a fost renovata recent si arat super..desi si-a pierdut un pic aerul vechi ..partea faina e ca sub bisericuta esti o cripta..pe care o poti vizita….muhahaha!

Nu am intrat niciodata intr-o cripta..dar am profitata si am vizitat-o pe aceasta…..cripta ascundea morimintele princepelui Alexandru Callimachi,  a principesei Callimachi,  Zenada Contesa de Roma nascuta Callimachi…si inca cateva moriminte…cu pietre funerere frumos lucrate…..mi-a placut f mult….mai ca as fi ramas acolo pana la lasarea intunericului….dar dea…..

Am lasat capela in urma si am plecat spre Ipotesti..pt ca unde poti sa te bucuri de toamna mai bine decat in padure?….din pacate toate frunzele din capaci erau pe jos…asta e….de acum trece si toamna…..

Ne-am plimbat pe la lac..pe la pod…am urcat pana sus la observator…ba chiar mai mult..am urcat si in observator…deci nu e de mirare de ce am febra musculara acum….e si sedentarismult asta bun la ceva.

Si cum azi e luni…lasam distractia in urma si ne apucam de treburi serioase😛

http://darkavdarka.wordpress.com/

Leave a Reply

