Black friday

Ce am cumparat anul trecut de black friday?…nimic…ce am sa cumpar anul asta?….nimic….nu mi-a placut niciodata sa cumpar lucruri inutile…..sau sa cumpar lucruri…..si anul asta cred ca m-am innoit destul..cu lucruri utile..sper :P…fortata mai mult de imprejurari…

M-as fi uitat, recunosc dupa un inel adapotor…..dar dea..cum nu a intrat la reduceri nu am cu ce  sa ma innoiesc…asa ca…pana la sf anului nu mai cumpar nimic….mint desigur….am sa imi cumpar ciocolata….dar ea e  f utila….oare ciocolata intra la reduceri?….mi-as cumpara o caruta….un bloc….un oras…..un univers de ciocolata…..ah ..ar fi raiul pe pamant….

Consider ca este ok sa iti cumperi un lucru  nou atunci cand cel vechi s-a stricat..un frigider de exemplu….sau s-a terminta…o ciocolata de exemplu….dar sa iti cumperi in fiecare an chesti pt ca cele vechi nu mai sunt la moda..nu mi se pare normal…si sunt unii care fac asta……dar pana la urma…probabil sunt micile placeri ale vietii…..

Leave a Reply

