Acasuca din Cernauti

Unde poti sa  petreci mai frumos 1 decembrie decat undeva departe de Romanica?….nu foarte departe…in Cernauti doar.

Cum s-a facut dimineata am plecat spre Cernauti….pe o vreme umede si prin ceata….usor, usor ne-am croit drum spre vama….si am trecut destul de repede.  Gata…suntem in mandra Ucraina. Primul popas a fost la bazar..dar pana la el am admirat muta de uimire cimitirul…care arat superb…din pacate nu m-am plimbat prin el….nu stiu ce a fost in capul meu de nu am oprit si acolo pt o vizita mica……cred ca eram un pic grabiti….dar data viitoare nu-mi mai scapa..promit😀

In bazar am stat cam 4 ore si am cumparat bomboaneeeeeeeeeee!!!…..si alte chestii…a a a…si o buha…nu putea sa lipseasca :D…apoi ne-am indreptat spre hotel….si am mers mult drum..si am ajuns la  mandrul hotel…cum eram destul de obositi nu ne-am obosit mai mult….si am lasat vizitele pe a doua zi…… ne-am pus pe petreceri..cu vin ..bere..palinca suc si apa…cu dans si cu multe prostii…dupa o seara nebuna,  a urmat un somn nebun.

A doua zi mi-a ramas de vizitata centru vechi …..primul popas a fost la o catedrala gotica..superba..din pacate nu se putea vizita inauntru….dar a fost bine si asa…dupa ne-am indreptat mandrii spre parcul de distractie….care e f fain..cu statui..cu un pod plin de lacate unde indragostitii isi leaga iubirea….chiar romantic :P……apoi am ajuns la roller coaster :D….a fost prima oara cand m-am dat in unul si la inceput am avut un pic de emotii…dar mi-au trecut repede …pt ca nici nu mai aveam timp de emotii…a fost wow…..mai vreauuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!.

Ametita bine…am plecat spre mitropolie ..poate ca sa ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt inca in viata…sau poate nu…m-am invartit ca nebuna prin mitropolie si dupa..tusti spre universitate.

In fatza universitatii mi-a cazut fata pe asfalt si a trebuit sa stau cateva minute  bune sa-mi revin si sa imi culeg fata de pe jos…..cu greu mi-am cules-o. La cat de frumoasa este universitatea in afara,  la fel de frumoasa esti si inauntru…va recomanda sa o vizitati….este o bijuterie arhitectonica.. monument UNESCO….

Am lasat cu greu universiatea in spate  si ma plecat sa pap….ca dea eram rupta de oboseala ..si de foame..ne-am oprit la un barulet  dragut unde am savurat o supica si o bere nefiltrata…dupa ne-am plimbat un pic in centrul vechi..din pacate a inceput o ploaie nemiloasa care ne-a cam fugarit.

As fi vrut sa vizitez mai mult din Cernauti decat am reusit sa fac….din pacate nu s-a putut de data asta….noroc ca am vazut destul data trecuta…superb orasul..abia astept sa ma duc inapoi…dar asta la anul probabil😛

De vama am scapat destul de repede dupa cam 3 ore de asteptat…si am ajuns acasa…..

Azi e o zi de luni superba…ninge…..ce poate fi mai frumos?

http://darkavdarka.wordpress.com/

2 thoughts on “Acasuca din Cernauti

Leave a Reply

