2 zile si ma duc….

Bineinteles ca pe 21 dec.  nu o sa se intample nimic….dar daca ar fi ca astea sa fie cu adevarat ultimele noastre  zile din viata….ce ar fi?…….o intrebare frecventa este aia..”ce ai face daca ai muri maine?”…raspunsul in cazul meu este: nimic….Nu imi doresc sa fac nimic ..cred ca am facut deja tot si chiar nu imi doresc sa fac ceva ce nu am apucat sa fac inca.

Probabil ca intr-o lume banala nu reusesti sa iti doresti nimic ce sa nu fie banal…asa ca ..de sf lumii eu am sa dorm….am sa ma trezesc  la un moment dat….si am sa imi continui banala existenta la fel de proasta ca si pana acum…..plictisitor, stiu!

Si cum toata lumea te invata cum sa scapi cu bine dupa ce sf lumii trece ..ma intreb…..de ce ai vrea sa scapi cu bine de sf lumii?….e penibil…sf lumii, e sf lumii, nu trebuie sa scapi viu din el….si de ce ai vrea?…nu toata omenirea asteapta asta cu sufletul la gura?….Pana vine sf lumii care ne trage tepe de fiecare data….eu am sa -l astept cu “puiul piu”….de aia nu e bine sa ai prieteni, ca te innebunesc de cap😀

Si totusi anul 2012 a fost un an plin pt mine…a fost un an bun..mai bun ca cei din urma…..m-am innoit…mi-am luat calc nou….si telefon nou..si aparat foto nou….si haine noi si cate alte chestii…a fost un an cu munci…si fara….cu animale cat incape…….a fost un an cu iubiri vechi si cu iubiri noi…cu excursii multeee si aiurea… cu gasca ..si cu nebunii…cu fun de tigara cat nu a fost in 30 de ani de cand exista…..si ce am mai facut anul asta?…atat?..pare cam putin….dar stiu totusi ca a fost un an plin…si dragut…..acum sa vedem daca 2013 o sa fie un an cu ghinion :D…ce? :D…speranta moare ultima….

2 thoughts on “2 zile si ma duc….

  1. ma bucur ca am contribuit cu fum la plamanii tai (Joke). Ca rezolutie pentru la anul, vreau sa ma las de fumat, sa nu-mi mai afum plamanii mei si ai prietenilor. Suna bine?!

Leave a Reply

