Amintiri din racitura

Anul asta l-am inceput racita..am impresia ca asa am sa il si termin pt ca raceala asta deja se prelungeste cam mult…si weekendul viitor trebuie sa ajung la munte….

Am o stare de varza murata…ma simt ca si cum as sta intr-o sticla de apa minerala si toti bulbucii din ea sunt pe mine..febra..tuse..imi curge nasul..ma doare capul..offff….nici nu pot sa scriu aceste randuri pe care le scriu….

Si toata lumea se distreaza fara mine…am 3 zile de cand nu am mai parasit casa….ma simt ca ala din povestea puiul…singura si nefericita…si lumea se uita la The Hobbit fara mine :(((…dar puiul ala macar a fost obraznic…eu sunt asa cuminteee!! :((

Merit eu asta oareee????……

Singura voi privi The Hobbit  in seara asta…..sau nu singura…cu prietena mea cea mai buna..cana de ceai de ceapa.

 

Leave a Reply

