Dupa toate

E luni..o zi monotona ca orice zi de luni….weekendul a fost destul de plin..cu de toate.

Vineri alergatura de colo colo….dar seara a fost faina….ne-am adunat cativa la un film…si uite asa am stat de seara pana tarziu in noaptea ..la filme..la vorbaraie si la popcorn. La intoarcerea spre casa ne-a oprit politia…probabil pt ca eram veseli…bizar e ca nu m-a mai oprit niciodata politia ca pieton..dar na..cica control de rutina…si noi eram norocosii……oricum ne-au lasat repede in pace…

Si ningea….

Sambata ….si ea o zi plina….cu animalute, cu una cu alta…iar seara a fost petrecere mare…..Nu am mai fost demult la o petrecere unde sa si dansam….si chiar imi era dor….desi nu-mi place sa dansez…si nici nu ma pricep….dar ma zbenguiam si eu acolo in nestire……si nu-mi place muzica romaneasca,  sa fie clar!……a fost fain…si iar pe la 4  dimineata am ajuns acasa…

Duminica m-am simtit ca dupa revelion…asa ca am fost mai mult o leguma…vorbitoare..si umblatoare…se pare ca cei 31 de ani isi spun cuvantul…..iar saptaman care incepe o sa fie plina..nu de munca grea dar de alergat de colo colo si rezolvat treburi…naspa.

Leave a Reply

