Prostii copilaresti.

De obicei pe weekend aveam tot felul de chestii faine programate, care sa ma fac asa uit de saptamana  grele..macar weekend-ul era distractiv….acesta sigur nu o sa fie asa…..am o tona de facut ..munci si doar atat.

Si cu ocazia asta m-am hotarat ce vreau sa fiu in viata viitoare…..pisica!…dar o pisica din asta alintata ..cu o casa calduroasa si o familie iubitoare care sa ma rasfete toata ziua..care sa imi dea papa bun si cel mai important lucru…un patut unde sa dorm 16 ore….16 ore!!!!!…a…ce bine suna.!!!…pot sa fiu si castrata ..nu ma supar….cu ocazia asta chiar nu mai am nici un stres…

Si oare nu au pisicile viata perfecta?…si nu vorbesc aici de cele de pe strada……sau cele crescute la tara….vb de cele alintate….eu asa  imi doresc sa fiu :P……….sunt zile in care sincer imi invidiez motanul..si azi cu siguranta as schimba locul cu el.

Leave a Reply

