De februarie

Inceputul de luna ma gaseste cam adormita…probabil  pt ca ultimele 2 saptamani au fost destul de obositoare..si mai urmeaza cateva la fel. ..

Nu citesc zodiacul..nu prea ma intereseaza chestiile astea..dar am auzit din intamplare asta  “capricornii vor fi foarte creativi anul asta”….creativa nu prea sunt dar m-am apucat sa invat chestii noi…ba sa invat cum sa fac foto si invart camera pe toate partile…..ba invat sa dansez si ma invart pe toate partile..dar dea, cu dansul nu le am deloc…am cam 5 panza care ar trebui facut …ca dea e pacat sa stea asa albe…si astea sunt doar o parte din toate tampeniie pe care le am de facut…cele placute……de restul nici nu mai vb,  ca ma ingrozesc.😛

Si au trecut 2 saptamani de cand nu am mai citit nimic….si mi-e dor…

M-as baga sa fac si alte treburi dar timpul nu-mi ajunge…cu greu imi gasesc cateva ore pt pasinumile acestea de moment…si ma simt f obosita cred ca imi trebuie o vacanta..o schimbare de aer ceva……

Deci maine plec… depate….macar asa pt o zi de ceva nou….sau vechi..dar totusi nou :))….de ceva ca inca imi lipseste….

Leave a Reply

