Windows 7

Sa vorbim despre windows 7?…De ce am face asta?…Pt ca de cateva luni bune ii folosesc si ma dispera. Nu merge nimic pe el, sau nimic din ce am eu nevoie…si m-am saturat.

Si m-am saturat sa reinstalez  windows din luna in luna ….dar e clar..ma intorc la fosta mea iubire,  Xp-ul….Sunt oare vechile iubiri mai bune?..sau le-am parasit din anumite motive?….Si cele noi?…sunt atat de fascinante la inceput..si te dezamagesc atat de tare…

Da, dezamagiat sunt….nu stiu cum pot sa iasa pe piata niste chestii atat de varza…ca windows 7,  si zau asa….la cate prostii inventez eu in fiecare zi trebuia sa fiu celebra pana acum….dar nimic!…se pare ca doar unele tampenii au succes ..si eu nu fac parte din ele.

2 thoughts on “Windows 7

  1. poti lucra programele care nu ruleaza in windows 7 in compatibility mode cu orice versiune precedenta de windows.
    Trebuie doar sa dai click drepta pe icoana programului Properties/Compatibility si bifezi acolo “Run this program in comptibility with” si selectezi versiunea care o vrei (chiar si W 95)

Leave a Reply

