Luni

O zi de luni frumoasa…..plina de zapada….cu un soare care apare si dispare…e inca iarna..dar e bine asa…..

Ieri am iesit la baut cu gasca…asa ca de duminica…ne-am delectat cu bomboane din Belgia…..gofre si bere de ghimbir. A fost prima oare cand am baut bere de ghimbir…e buna…desi e bizara….si nu are alcool..deci poti pleca linistit pe picioarele tale acasa….o recomand…desi eu am gusturi bizarea….nu toata lumea a putut sa bea aceasta bere minune…mie mi-a placut….

M-am intors acasa pe o ninsoare ca in povesti..dupa o mica bulgareala…imi era dor ..si sa ma dau cu sania..mi-e dor….si de iarna mi-e dor ..parca nu ma mai pot bucura de ea…de zapada… si de tot….

Leave a Reply

