Cioco

Ador Craciunul si pe Mos Craciun..anul asta am fost cu adevarat cuminte…dovada au stat cutiile cu bomboane de cicolata, si ciocolatele pe care le-am primit de la mos…mi-am umplut cu varf un dulap intreg…dupa 2 luni de la mos, jumate de dulap e inca plin ..desi toata lumea stie ca eu pap ciocolata in prostie…si cred ca o sa ma tina si luna martie.

Pe aprilie raman cam descoperita…dar acusi vine Pastele…si o sa vad..poate imi aduce iepurasul multe oua ….visez

Dar hai sa las visele deoparte…iar e ceata..iar e zapada..si frig.

Leave a Reply

