8 martie sau ce?

Nici nu se putea sa nu fie urat azi….ploaie, nori…frig, no soare….ca dea, doar e baba mea….si trebuie sa imi placa asa urata cum e.

Hai sa incep cu un La multi ani baietiii!!!!!!!!!!… de fapt un La multi ani pt toata lumea.

Acum sa trecem la lucruri mai serioase…in general nu ma uit la tv…pt ca sincer nu prea am ce gasi pe acolo…vremea e singurul lucru care ma intereseaza..si doar cand plec departe….ei bine odata butonand tv-ul ..am nimerit la un serial romanesc…varza de altfel ..sau nu stiu ca nu m-am uitat…recunosc ..nu imi place nimic ce e romanesc…..

Dar sa ¬†revenim…era un serial..in care juca un coleg de camin…..

Avem camerele lipite si in fiecare seara era la noi … el era la teatru asa ca ….ne recita poezii , ne citea piesa, si ne dispera…si era copil…mi s-a parut fain sa il revad dupa atatia ani, la tv, actor cum si-a dorit….si matur.

Cotrobaind zilele astea prin lucrurile vechi am dat peste un carnetel, in care actorasul minune mi-a lasat un autograf….sper sa devina celebru tipul ….ca peste ani ..cine stie cat ar valora autograful ala :)))))))))

 

Leave a Reply

