Cu si despre oameni

Oamenii sunt bizari din toate punctele de vedere…majoritatea incerca sa insele mai tot timpul…..prin orice metoda…fie ca vorbim de iubire, de afaceri, de prietenii …tot incerca sa traga pe turta lor…ma intreb daca atunci cand reusesc sa isi atinga scopul sunt fericiti?

Ce farmec poate sa aiba un servici unde toti incerca sa isi fure turta din fata… la ce iti trebuie o tona de bani produsi prin furt si pacaleli?

Ce farmec mai are o iubire…cand furi iubirea altuia…sau cand iti inseli iubirea?

Ce farmec are toata porcaria  astea pe care unii o numesc viata…si se tin cu dintii de ea….. atunci cand nu mai gasesti sinceritate nici in munca , nici in iubire,  ce iti mai ramane oare?….probabil sa te asezi in noroi cu porcii..(animale simpatice de altfel) ..si sa traiesti frumos pana la sf zilelor.

Sunt obosita!

Azi mi-am petrecut ziua printre animale..nu porci, de data asta….dar a fost frumos..desi am avut mult de munca…si am ajuns la o concluzie…Nu , nu vreau munca, nici bani, nici iubire, nici oamenii in jurul meu…nu vreau nimic din toate asta….dar vreau animalute…doar fara ele nu pot trai.

Leave a Reply

