De Paste.

Nu am fost niciodata foarte  traditionalista…..asa ca nici masa mea de Paste nu arta foarte  traditional….am ceva pasca si oua de toate culorile..drob de spanc si pizza…..nu imi plac copturile….mancarea in general nu prea imi place…cred ca se si observa…. asa ca nu am facut foarta multe chestii de papa….si totusi frigiderul e plin…de ce oare?

La 12 noaptea..ora mea preferata…am plecat la biserica sa iau lumina ….cum Hristos a inviat  nu am auzit deloc…ca nu era scoasa nici o  boxa afara si eu eram in fundul curtii..m-am plictisit repede si am plecat spre casa….vantul batea puternic, lumanarea mea canta jucausa un cantec dulce amar….iar pe la jumatea drumului…vantul ii da o sarutare mortala….si anul trecut mi s-a stins lumanarea….si anul asta la fel..istoria se repeta.

Fara lumanare dar cu lumina in suflet ( sau nu)…..cu gandul departe, departe unde nu mai trebuia sa fie ….. am ajuns acasa …am ciocnit oute….si am papat un pic…apoi am dormit,  nu f bine…mi-e dor de somnul ala greu si bun….pe care nu il mai am demult.

Azi e zi de odihna..nu fac mare lucru…plimari pe afara…poate puzzle, vreau sa il fac de 2 luni si nu resusesc…..filme…mancare …lucruri din astea marunte dar faine….sper ca zilele libere sa nu se mai termine niciodata….

 

Leave a Reply

