Buna dimineata!

M-am uitat la ceas la fix….asta inseamna ca ma iubeste?…cum cine?..ceasul, bineinteles!

Ieri am fost la padure…imi era dor de aer curat …de copaci, de natura..de altceva decat de terase imbacsite in fun de tigara si miros de bere……asa ca am poposit la Vorona…am mers cale lunga….am urcat prin padure pana la pestera, ne-am zbenguit pe acolo ca nebunii…apoi am mers pana in poienita unde am facut un popas binemeritat…

Am trecut si pe la manastiri un pic…am privit lacul si apusul si ne-am intors acasa….si repede a mai trecut weekendul asta.

Azi e luni…deci astept ploaia.

Leave a Reply

