Credeam..

Credeam ca, daca nu mai stau pe fb o sa castig o groaza de timp..si o sa fac o groaza de lucruri interesante….dar nu e asa..nici nu stiu de unde luam inainte  timp ca sa stau pe fb.

Am zis ca poate am sa invat si eu odata sa fac poze cu aparatul meu sofisticat…ca inca nu am apucat sa il invat bine de tot…dar dea…nu am mai pus mana pe el de cateva saptamani bune….am zis ca poate am timp sa ma apuc de puzzle…dar de unde…am fost destul de ocupata zilele astea…iar in timpul liber nu fac altceva decat sa fug din casa..si nu mai vreau sa ma intorc vreodata ,sa deschid calcul si sa ma apuc de munci.

Si totusi stiu…sunt norocoasa….nu cred ca as fi putut gasi un servici mai bun ca a meu……intrasem zilele trecute intr-un magazin de chimicale in care mirosea groaznic…si dupa  2 minute m-a apucat o durere infernala de gat….nu stiu cum rezista vanzatoarea acolo….si totusi nu cred ca se plange cat ma plang eu……da, recunosc…sunt alintata.

Nu ma inteleg deloc….desi am cativa ani buni de cand lucrez, bine, pe proiecte ……recunosc, faptul ca m-am angajat ma termina….tot ce imi doresc e o demisie…sa fug…sa plec..ma simt ca si cum  as avea  o piatra atarnata de gat… ma simt legata de ceva….nu ma simt libera..desi stiu ca sunt….inteleg de ce nu m-am casatorit pana acum….nu as putea….sunt salbatica rau….

Si nici nu mai stiu…oare seara de azi mai vine?…..de ce nu vine?… daca ar veni  nu as vrea sa se mai termine…

Leave a Reply

