In continuare

A trecut si duminica….

Spuneam ca avem planuri si pt ieri daca nu le strica ploaia….dar na, le-a cam stricat……ar fi trebuit sa mergem cu strainii sa le aratam frumusetile mandrului nostru oras ….care ar fi alea, nu stiu….dar unii stiu..cica ar exista cateva.

Ne-am intalnit toti la  La starda……gasca mare si veseli nevoie mare, am plecat spre parc…Nori grosi si negri strabateau cerul, dar noi i-am ignorat…asa ca ploaia furioasa pe noi, s-a dezlantuit cu o forta de nedescris si cum noi eram doar veseli si fara umbrela…ne -a facut una cu pamantul in 2 secunde. Uzi pana la piele si neajutorati, ne-am adapostit sub un copac…dar frunzele lui mici nu am putut sa ne apere de ploaia deasa….asa ca nu am avut incontro decat sa ne intoarcem…de la parc, la La strada, pe ploaie. Drum lung,  cine stie cunoaste.

Strazile pareau inundate….iar noi alergam ca nebunii  prin toate baltile. Uzi pana la piele am ajuns la destinatie…..ne-am ocupat masa si am inceput sa ne prostim. Ne-am scos papucii in care baltea apa ..si ne-am pus pe mancat pizza si pe baut bere si parca zicem ca nu mai beau, niciodata nu resusesc sa ma tin de cuvant…..

Si uite asa seara de duminica s-a terminat frumos, cu uscare in grup..cum ne place noua….

Azi e luni…..si…..trebuia sa o punem de un gratar…..dar de unde?..ploua cu gheata😦

PS :  what tearful longings for you – you – you – my life – my all…

Farewell.

Leave a Reply

