Ma urasc

Cand am dreptate…..bizar este ca de fiecare data, am!..as vrea sa ma insel macar odata si lucrurile sa fie altfel…dar din pacate nu mi s-a intamplat niciodata….

Soare, sfarsit  de mai,,,inceput de vara…..vreau sa plec departe de oras….sa ma pot bucura de vara asta scurta…..imi amintesc de o noapte de vara calda..cand am iesit la o terasa pe langa Rapa Galbena… (unul din locurile mele preferata) …..cam am savurat o Tamaioasa Romaneasca cu gheata….si cand …..

Mail-uri….mail-uri ..mail-uri..cu o groaza de indicatii in ele…pe care le citesc de 1000 de ori si nu inteleg nimic…..sau poate nici macar nu vreau sa inteleg…..ce ar mai fi de inteles?

Toata lumea e afara…si eu imi bat capul cu un  tabel….tabel?..poti ura oare un tabel?….da, eu il urasc!

Sunt atatea locuri in care am vrut sa merg vara asta si parca vad ca nu ajung nicaieri…..stiu! …..daca vreau cu adevarat pot!…..dar oare vreau cu adevarat?….cu o mica sfortare, stiu ca as rezolva tot….dar parca nu am energie pt asta….e foarte frig…noroc de motanul meu care ma incalzeste.

Ar trebui sa ies sa pozez campurile cu maci….si sa culeg soc….ar trebui……

Leave a Reply

