Trecut

A mai trecut o saptamana….asa cum fac toate in ultima vreme…a fost  o saptamana bun..cum de mult nu a mai fost.

Am facut planuri pt vacanta si am baut J& B  deci nu mai stiu ce planuri au iesit…dar cred ca au iesit bine….

Am avut partea de ploi multe…deci m-am plimbat prin ploaie la greu…..si se pare ca nu am racait,  inca…..cred ca sunt prea rece ca sa mai racesc…

Am facut si evenimentul  de strangere de papa pt animalute si de hainute pt copii saraci…..si a iesit si el bine…a fost fain…..obositor, dar dragut…cu muzica , dans si alte chestii simpatice.

Am gasit un pui de stancuta si unul de cioara…azi a fost super oferta…2 dintr-o bucata.

Acum sa vad ce imi aduce noua saptamana… si asta pare interesanta…iar cealalta e divina :))

Ador noptile calde de vara…

Leave a Reply

