Vineri

Imi plac zilele astea, care sunt asa…surprinzatoare..de la inceput pana la sfarsit…

Azi am stat mai mult printre animale….am inceput cu cateii…am continuat cu pui de arici…6 la numar, care trebuiau hraniti cu biceronul……niste scumpete!!!…nu am mai hranit arici pana acum….uite ca am facut-o si pe asta…si sunt criminali!!!….dupa arici am trecut la hranit cela 3 stancute si un pui de cioara pe care i-am tot cules saptamana care a trecut..

Si uite asa ziua a trecut cu bine…..singura parte pe care nu am inteles-o a fost lucru….ce cauta el intr-o zi asa perfecta?…..adica de ce trebuie sa lucrez?… zau ca nu inteleg!…..ce treaba are toata chestia asta cu viata mea?…oare de ce nu pot sa hranesc toata ziua animale si asta sa fie singurul lucru pe care sa  il faca?…de ce trebue munci si chestii care pana la urma chiar nu ma pasioneaza…..si nu am chef de ele……probabil ca,  faza aia cu ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa se implineasca,  merge…..tot timpul mi-am dorit sa fac grafica si web design…poftim!  fac….sunt multumita?……nu!…

Deci job nu imi mai doresc…..animale…deja am o tona…in concluzie, altele  nu imi mai doresc…..am sa incep sa imi doresc altceva……cum ar fi un barbat, care  sa stie ce vrea ….si cea ce ar vrea el, as fi eu!……sau poate nici asta nu ar fi bine….cred ca am mai avut  asa ceva si nu sunt sigura ca imi doresc sa repet experienta…ma las de barbati…niciodata nu reusesc sa ma inteleg cu ei……sunt  mult prea simpli pentru nevoile mele complicate…..am sa imi doresc un somn bun…si excursii multe…desi….

Mi se pare greu sa iti  mai doresti ceva  in ziau de azi….mi-e frica ca o sa se  indeplineasca….si ce ma fac atunci???

Si totusi….

First wish for this night: ———- Let me be your delight—————

2 thoughts on “Vineri

Leave a Reply

