Urasc copiii

De ce ?..nu mi-e greu sa raspund la intrebarea asta…..

De fiecare data cand ies afara intalnesc o tona de copii tipatori care alearga dupa porumbei….sperie pisicile care dorm linistite la soare…rup picioarele la gandaci….omoara fluturi si  furnici…..psihic nu mai rezist….trebuie sa ma apuc de yoga si de meditatii profunde :)))

Incep sa am oroare sa ies pe strazi…incepe sa imi fie frica de mine..si de ce as putea face daca imi cade un copil din asta in mana .. …ca nu de multe ori imi vine sa dau cu  un copii de pamant…ceva totusi  ma opreste si pana acum nu am facut asa o comedie…dar mai stii?….cand omul nu mai rezista , nu mai rezista…

Si parca copii trebuiau sa fie inocenti….dar ce cladesc zilnic in jurul lor e lipsit de orice inocenta…probabil nu e vina lor…educatia o fi de vina….majoritate fiind foarte bine incurajati de partintii responsabili…..sa mai vb si de parinti?….pentru ei  deja nu mai am cuvinte……..

In concluzie…urasc copii, dar viata fara pisici e pustie🙂

Leave a Reply

