Cinema

Dupa multiiiiiiiii ani s-a deschis cinema 3 D si in mandrul Botosani….s-a deschis de cateva zile bune dar eu abia azi am ajuns pe acolo…

MI-a placut…..imaginea  super….sunetul super…..e mai fain ca in Iasi….si cum am mers la animatia,  am ras copios…sau nu chiar?:D…oricum acum ma doare capul…de ce oare?:D

Am vazut Despicable me 2…si a fost foarte fain…. ne-am hotarat sa mergem in fiecare saptamana la un film..acum sa vedem daca o sa ne si  tinem de treaba…ca dea,  in gasca e tot timpul mai bine😀

Leave a Reply

