De sambata…

Vara asta pot sa  numar foarte usor chestiile pe care le-am facut…am mers cateva zile in Viena…si am iesit de cateva ori la gratar….

Speram, ca si weekend-ul trecut,  ca sambata asta am  sa o petrec undeva la Prut….la balaceala…la soare….nu a fost sa fie asa….dar macar am reusit sa ies pana la un gratar …..si tot a fost nostim.

De data asta ne-am adunat cam tarziu asa ca,  gratarul l-a facut pe intuneric…si mi-a amintit …de acum cativa ani cand am mers la Galu, si facem, tot asa, gratare noapte, doar ca atunci papam si eu carne…..bex…si bineinteles ca si compania era alta……in rest cam acealsi lucru…aer curat…iarba multa ..luna aproape plina…cipercute si dovlecei la grata, deci papa bun….apa minerala……si 15 grade, o noapte de luna lui cuptor………ce sa mai zic?….seara a iesit bine si pana la urma asta e tot ce conteaza.

Chiar avem nevoie de putina relaxare….inca mai sper ca vara nu va trece fara sa ajung si eu, pe Rarau, la Praid, in Odesa sau undeva…..oriunde..sper ca macar luna august sa fie mai calduroasa..ca iulie se cam duce….

Ziua de azi nu se anunta prea animata..sper sa imi termin si eu cartea ..mai am 200 de pagini….poate cu putin noroc reusesc….apoi jocuri..filme….poate plimbarici …azi e soare🙂

Leave a Reply

