Fara dor…..

In ultima vreme toata lumea tanjeste dupa cineva…cu toti prietenii cu care ma intalnesc si vorbesc,  toti imi umplu capul cu iubiri neinplinite….am ajuns la concluzia ca viata mea a devenit banala…..foarte banala.

Nu iubesc..nu mi-e dor de nimeni…si nimanui nu ii este dor de mine….nu sunt iubita si nu ma deranjeaza asta…..poate ca e mai bine asa…..pentru ca,  poate am nevoie de o pauza in care sa nu simt nimic….nu ca as fi simtit ceva vreodata….

Cred ca nu ma intereseaza nimeni….nu vreau sa ma sune nimeni si sa stau ore in telefon, nu vreau sa aud minciuni spuse in noapte cum ar fi ” te uibesc” ” mi-a  fost dor de tine”….” nu pot trai fara tine”….le-am auzit pe toate…si deja nu ar mai avea impact….nu vreau sa mai astept pe nimeni sa isi faca timp sa iesim in oras…sa mergem la terasa noaptea sa bem vin si sa vorbim toate prostiile….nu mai vreau sa ma simt singura intr-o relatie…nu  cred ca asta e scopul ei……nu vreau sa mai fiu neinteleasa de nimeni….nu vrea sa ma mai intreb daca cineva ma iubeste sau  sta cu mine doar ca sa isi umple timpul…si nu vreau barbati pt care totul este simpul si superfecial…..stiu, nu am pierdut nimic…toti sunt la fel…nu gasesti nimic diferit..acolo…printre ei.

Poate ca acum imi sunt suficienta mie insami…poate ca am inteles ca fericirea nu o gasesc in altii ci in mine….de aia probabil sunt nefericita, caci nu e strop de fericire in mine :)))….si totusi…mi-e bine asa…am timpul meu pe care il umplu cum vreau…fara griji, fara sentimente…fara bataie de cap….inchisa si rece departe de toate lucrurile muritoare…….poate ca daca sentimentele ar fi si ele nemuritoare ar fi alta treaba…..poate daca oamenii ar fi altfel…..poate daca tu ai fi altfel….lucrurile ar sta altfel…sau poate nu!

Si cine are timp de iubire cand sunt atatea lucruri de facut? ….azi e doar joi…..o sa iubesc ziua de maine!

Leave a Reply

