Pe la filme….

Era in plan sa mergem in fiecare saptamana la un film 3D…..acum baietii au luat initiativa..si noi am mers pe mana lor….daca stiam din timp m-as fi retras, dar nu am stiut :D…..dar totusi o fost nostim si asa …hai sa nu fiu fff rea:D

Am fost la Wolverine, si greseala, mare greseala am facut. Singurul lucru care mi-a placut la film a fost ca e 3D si ca scaunul se misca un pic deci iti dadea senzatii faine…a si reclama de la inceput era faina, aia cu strunfii, da da!!! …..in rest……film pt barbati atat pot sa spun…cu toate prostiile specifice unul film pt barbati…nu recomand.

In schimmb la filmuletul asta mi-a placut tot😀

http://www.buzzfeed.com/video/zefrank/true-facts-about-the-owl

Dupa film am mers la vin..dar nu am putut sa beau mai nimic…poate este caldura de vina..poate starea proasta care ma urmareste de ceva vreme..sau poate…filmul?

Azi am gasit iar un sugar de pisica…avem 8😀..draguti toti foc :D………..dar inca sper in sufletul meu, undeva, acolo, ca oamenii astia o sa invete si nu o sa mai arunce sugari la gunoi…se poate oare?….

One thought on “Pe la filme….

  1. Am trecut de stadiul in care mai credeam ca o lege aspra si foarte bine, strict si strategic aplicata ar rezolva problema asta, si am ajuns la stadiul in care cred ca asemenea personaje care arunca orice fel de fiinta la gunoi trebuie vanate, batute crunt si lasate la un pas de moarte chiar in ghena de gunoi. Pentru asta trebuie adunata vreo echipa de gherila, exact ca un serviciu de ecarisaj, care sa i stranga pe mai sus mentionatii de pe strazi.
    Sigur…asa ceva nu i uman…si chiar nu ar fi daca am avea de a face cu oameni. Dar nu avem de a face cu oameni, definitia pentru om fiind: OM, oameni, s. m. 1. Ființă superioară, socială, care se caracterizează prin gândire, inteligență și limbaj articulat, iar din punct de vedere morfologic prin poziția verticală a corpului și structura piciorului adaptată la aceasta, mâinile libere și apte de a efectua mișcări fine și creierul deosebit de dezvoltat.
    Case closed.

Leave a Reply

