Albena

Vacanta a fost scurta, desi a fost lunga…6 zile la mare..e ceva😀

Drumul mi s-a parut ca a trecut repede si usor..am ajuns spre seara in Albena unde ne-am cazat la un hotelut dragut…cam de 2 stele asa…dar cu mic dejun inclus si foarte copios.Dupa ce ne-am cazat am iesit pe plaja…sa ne bucuram de mare si nisip,caci toata vara am asteptat asta.

Am avut parte de 6 zile pline de mare, de soare, de vant si valuri …si steag rosu….de relaxare cat cuprinde..caci de data asta nu am vizitat nimic….am stat pur si simplu pe plaja si am privit marea..m-am balacit cat a incaput, dar mai mergem un pic…inca mai merge…
Am fost si la film 6D care mi-a placut la nebunie…ador genul asta de filme…..in rest…cam nimic de povestit…..am cumparat toate prostiile, si atat.

Ador Bulgaria cu plajele ei curate, cu nisipul fin si apa limpede…si cu meduze :D…caci anul asta am avut parte de multe meduze…frumos, f frumos fu :D….dar s-a terminat si am intrat in focuri de cum am ajuns acasa…inca nu reusesc sa ma adaptez la munci si la toate astea….inca 3 zile de chin pana sambata…….sa treaca!

Leave a Reply

