Plimbarea continua..

Ieri am ajuns prin Dorohoi cu treburi….dar am avut destul timp sa ma plimb si prin orasel….Concluzie: nu mi-a placut😀

Mic,urat…cu o singura cofetarie, plina toate….unde as fi mancat o prajitura, dar instant mi-a pierit cheful….nu stiu de ce, dar cheful meu a cam pierit de mult.

Oricum am mai punctat un orasel vizitat….din lista multor orasele…care au fost..sau trebuie vizitate :D….prostii, stiu😀

Dupa o zi pur si simplu infernala..seara am incheiat-o cu un vin….care m-a ametit un pic….dar macar un vinut reuseste sa ma scoata din starea de apatie pe care mi-o da venirea toamnei….sau poate altceva?…

Leave a Reply

