You run for another……….. it’s all the same!

Relatiile?…care e scopul lor?….

2 oameni se intalnesc si se plac….ambii spera la intelegere(probabil), armonie (probabil)..la fericire ( probabil)….si la inceput totul pare perfect,…se descopera incet, incet si descoperindu-se se dezamagesc,incet, incet.

Oare daca iubirea e o serie de mici morti, atunci relatiile sunt o serie de mici dezamagiri?…caci la sfarsit ambii parteneri pleaca frustrati, si dezamagiti (lojic..caci despre dezamagire vorbim acum :p ). dar poate pleaca cu o mica speranta, spre o alta relatie care nu o sa esueze..o relatie fara sfarsit, Fara sfarsit?…se poate asta?….Oare nu e totul legat de compromisuri pana la urma?…si poate atunci cand esti destul de matur poti face toate compromisurile astea….si poate atunci esti fericit?

Eu?….nu am inteles nimic inca din ce caut…undeva in mine am o imagine usor zugravita despre ce vreau..departe total de ce gasesc in realitate.

Si…..nu am inteles inca ce cauta altii la mine…ceva departe total, probabil, de ce gasesc in realitate.

Dezamagiri?

In concluzie…nu am inteles nimic…..

Tu?

Leave a Reply

