Weep for the dream, in a dream.

Aer…Am nevoie de aer.

Am deja 2 nopti nedormite…urmeaza a 3-a…..marcate de cosmaruri si de stres. In stare de veghe in care ma aflu mii de ganduri inutile imi trec prim minte. Absurde…si cum mi le imaginze noaptea asa se intampla, exact, ziua….parca cosmarul asta nu se termina niciodata, si ca o panza de paianjen se intinde in timp….ma cuprinde toata.

Raspunsuri ….ma asteptam la ele..le simteam venind, lovind in mine. De ce lovesc? Mi-as fi dorit mangaierea lor blanda…..

Zilele trec…..noptile par cel mai greu de suportat…de ce?…si-au pierdut romantismul..si farmecul si tot. O oboseala, mi-e lene si sa cobor din pat…de ce as cobora?…sa fac ce?….sa fug spre ce?..spre cine?..unde?

Stiu unde…..de as putea…

As vrea sa alung toate, sa alung tot…sa dorm in pace…in liniste….sa dorm e ultima dorinta a noptii.

Leave a Reply

