Realizari…sau nu!

Stiu! Ar trebui sa lucrez…ar trebui sa fac multe lucruri, dar nu am chef. Nu am chef de nimic, decat poate sa ies la o lunga plimbare undeva, poate departe, poate aproape….nu ar conta.

Speram ca weekend’ul viitor sa ajung la Vulcanii Noroiosi, dar din pacate nu e nimic sigur..deci nu-mi ramane deca sa zac cu lucrul deschis in fata si sa scriu prostii pe blog. Lucru tipa la mine sa il termin, dar nu am chef…acum ca si-a revenit toamna vreau sa plec aiurea….vreau altceva…si mi-e dor….

Cand lucram pe cont propriu era mai usor….daca vroiam sa lucrez lucram, daca nu refuzam lucrari si gata….Viata buna s-a terminat ..nu se mai poate asa.

Zdrobita!

Dar sunt si lucruri bune. In sfarsit am reusit si eu sa rezolv o problema care trebuia rezolvata de mult. Mi-am luat cooler pt laptop. Cum in ultima perioada a fost totul aeriana treaba asta e o mare realizare pentru mine😀

Fugi la servici, fugi la catei, fugi la party si tot asa…ocupata viata mai am!

Am 6 luni de cand m-am angajat si deja sunt satula sa fac aceleasi chestii, afise , fluturai , bannere..pop-upuri cu aceleasi informatii dar care trebuie sa arata diferit…te ia durerea de cap..Nu suport monotonia si ma intreb cum poate un om sa lucreze 20 de ani la o singura firma…sau sa faca un singur lucru. Cum poate de exemplu un profesor sa predea in fiecare zi aceleiasi chestie?….

Munca nu e pt mine, asta e clar…dar din pacate nu prea am ce face…Si uite asa cum munca este multa, ar trebui sa am si eu calculator bun….dar de unde? A meu merge ca din scoici in ultima perioada..deci cred ca e cazul sa instalenz un windows..nu de alta dar are 2 ani de cand nu a primit un windows nou……Asa ca, sunt in stare sa platesc pe cineva sa mi-l instaleze, doar din lene. Am instalat atatea windows-uri la viata mea ca mi s-a acrit de tot. La inceput era nostim, acum mi se pare un cosmar. Dar pana la uram o femeie trebuie sa faca, ce o femeie trebuie sa faca, si anume sa-si caute un barbat care sa ii rezolve problema…ca la ce altceva ar putea fi buni barbatii, no?..

Cu astea fiind spuse ma retrg la plictisitoarele mele munci, sperand ca ziua sa treaca repede. E abia luni…si pana sambata pare asa de mult.

Leave a Reply

