Toamna

Imi aminteste tot timpul de inceperea scolii…a facultatii….starea aia melancolica, cand trebuia sa te trezeste de dimineata si sa pleci la ore, sau la autobuz prin frig, cu zeci de bagaje. Pe vremea cand facem chestia asta nu-mi place…acum mi-e foarte dor de scoala..de faculta…de tot ce era frumos.

Camera de camin, mereu aceiasi, T9 celebra 307, noptile cu zeci de lumanari si filme pana tarziu, prietenii cu care mancam paste picante si beam cola, zilele petrecut in camin cu petreceri nebunesti, cimitirul din iasi, drumul cu tranvaiul pana in Copou in zilele friguroase de iarna, gradina botanica unde aruncam pestii salvati de la moarte, pasii grabiti prin zapada grea, targul de Sf Paraschiva la care inghetam dar ne incalzeam cu mult ras si vin fiert si sandvisuri, autobuzul care ma aducea aproape de camin si tu care ma asteptai acolo cu flori oricat de frig ar fi fost, plaja pe camin, Bahluiul, manelele oribile care erau cosmarul vietii mele, discurtii interminabile pe mess, un calculator vechi pe a carui ecran era mai tot timpul MU si multe altele, un hipopotam mare si albastru…..de toate mi-e dor.

Era o perioada cand uram astea, intr-un fel, si imi era greu sa plec de acasa ..la scoala….dar odata ajunsa acolo incepea distractia si acum privind inapoi poate era fain..era ceva diferit de fiecare data …era animat.

Mie dor si de mine de atunci, inca inocenta, care credea ca tot ce zboara se mananca..care credea ca poate schimba lumea…care vroia atat de multe.

Cred ca odata ce imbatranesti te schimbi..viata te schimba…dezamagirile, poate….nu am vazut oameni batrani visatori ci doar resemnati si asta ii face intr-un fel fericiti, poate…acum nu mai pot sa cred in nimic, in oameni, in iubire, in puterea mea de a schimba ceva…cred ca viata nu te face decat ca la urma sa ajungi o stana de piatra…asta in cel mai bun caz.

Mi-e dor de zilele cand singura mea problema era ” ce mananc azi?”..sau “of doamne!!..a picat netul, ce ma fac???”…nu pot sa ma plang si sa fiu absurda, viata mea e destul de ok si acum, nu am trait niciodata o viata grea…la servici e super lejer, nu am nici o grija, distractie inca mai e, nebunii inca mai fac.din cand in cand dar fac….dar acum imi lipseste perioada aia din tinerete cand totul era altfel. Imi lipsesc prietenii de atunci, imi lipsesti tu, imi lipseste Iasul, dar trecutul e trecut..si stiu ca mai bine ca acum nu poate fi…..

Leave a Reply

