Nu pot intelege si gata

Nu pot intelege Romania de acum..cu oamenii de acum si gata!..NU pot!….Nu pot sa inteleg cum intr-o tara civilizata :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))…………mda..intr-o tara care pretinde ca e civilizata se poate da o lege total aberanta. Nicaieri in UE nu se intampla ce sa intampla in Romania…cred ca, poate nu meritam sa fim in UE, daca tot nu reusim sa ajungem si noi la nivelul lor.

Nu pot sa scriu despre catei..despre oameni nu am ce sa scriu, nu cred ca exista oameni in Romania..decat poate, cativa, acolo nimiciti acum de soarta….nu pot trai fara catei..nu pot trai fara pisici, nu pot trai fara natura…mi se incalca dretul la viata. Cred ca Romania astepta de mult un Hitler a ei si in sfarsit il avem. O satana imputita.

Ma uit la unii oameni care imi rad in nas acum, bucurosi de tot ce se intampla..in prostia lor ei chiar se bucura…..nu stiu de ce…oare nu vad cum raul asta ii inghite si pe ei?..oare ei chiar cred ca lor o sa le fie bine?…..Cred ca nu vad nimic… cred ca oamenii din Romania nu mai gandesc deloc..s-au indobitocit cu totii….

Cu toata modestia..eu cu dobitocii nu am ce vb…nu sunt la nivelul ala…si nici nu am sa ma cobor pana acolo…oricum orice as vb cu ei nu ar intelege…deci de ce sa ma obosesc degeaba?…

Este o vorba ..cine rade la urma rade mai bine!

Leave a Reply

