Lunaciuni

Yupiiiiiiiiiiiii s-a mai incalzit afara …azi chiar a fost o zi de toamna superba….pacat ca ma cam paste o raceala si nu ma pot bucura pe deplin de soare si caldura.

Aseara am iesit la poze nocturne…ca dea..nu mi-am tras Tamron degeaba :))…si cum sunt topita dupa el l-am scos la plimbare. Pana invat eu sa fac poze faine cred ca o sa treaca mult si bine..poate prea mult la cat de grea de cap sunt eu…dar na, nu m-am nascut cu camera in mana, deci am si eu o scuza mica. Tot ce conteaza e ca a fost frumos si pozatul chiar ma relaxeaza, daca mi-ar si iesi pozele ar fi si mai bine :)))

Si dupa principiul: munci putine si bune..distractie multa si buna, azi mai mult am stat pe afara …si uite asa usor, usor poate am sa zbor de la servici :))

In alta ordine de idei…asa ca fapt divers…zilele astea o fetita de 11 ani a fost violata si ucisa…Este bizar cum nu apare in toata presa cazul ei? cum nimeni nu mai este oribilat de acesta fapta teribila?…cum de nu este facuta eroina nationala?..si cum de nici un politician nu o sa mearga la inmormantarea ei? cum de nu scrie nimeni pe fb?..cum de e atata liniste si pace?

Parca in tara asta erau foarte multi “iubitori de copii”…ce s-a intamplat cu ei oare? de ce nu mai sunt revoltati acum?..i-a inghiti pamantul?

Raspunsul este simplul..in realitate nu exista oameni carora sa le pese de viata copiilor…decat de cea a copiilor lor, lojic..si asta e de inteles…nu le pasa de copii..nu le pasa de oameni..nu le pasa de anaimale..nu le pasa de nimic.

Oamenii nu iubesc in general…oamenilor nu le pasa in general…asta de acum e stare de normalitate…Nu exista oamenii care sa iubesca copii asa in general si pe care sa ii preocupe soarta loc.., exista oameni care urasc animalele si atat!…..si mai exiata un nivel mare de indobitocire…

Lasam subiectul asta si ne intoarcem la oile noastre ..noaptea asta e de tratare…la caldut…cu crepa, cu tamaioasa romaneasca …mai stii, nu?….si multa ciocolata…a..si carte si spre seara film.

Noapte buna sa ai draga cititorule…orinde te-ai afla!

Leave a Reply

