Zboara gandule…zboara!

Amenintati de cutremure, de comete, de un sfarsit a lumii care nu mai vine, ca asa sunt sfarsiturile astea de lume, numai ne amagesc, nu-mi mai ramane decat sa ma gandesc, inevitabil, ce as face daca as muri maine?

Am impresia ca as face exact aceleasi lucruri pe care le-am facut si pana acum…cu aceiasi plictiseala..cu aceiasi oboseala..cu aceiasi lipsa de entiziasm, si cu aceiasi spaima inexistenta.

Ziua mortii mele ar decurge normal..primtre munci plictisitoare, alergat la catei, iesit la pozat si plimbarici. Dar poate totusi daca as muri ti-as spune toate lucrurile pe care nu am apucat sa ti le spun…dar cand ma gandesc la ele, sau la tine totul mi se pare deja o aberatie fara sens ..deci..nu cred ca ti-as spune nimic.

Am impresia ca simgurul meu regret daca as muri ar fi ca nu am apucat sa imi termian cartea sau sa vad ultimul episod din Games of thrones

Patetic, nu?….OMG i need a life!!!!

Si totusi astept weekend-ul in disperare …..pare sa se adune chestii faine pt el😀

Leave a Reply

