De ce a traversat puiul strada?

Ieri a fost o zi frumoasa….cald, foarte cald…asa ca am iesit la Vorona , la padure, la pozat toamna. A fost foarte fain..aveam nevoie de o iesire si una mica mica  cum a fost asta, a fost ok..

Am pozat frumos, ne-am distrat  si ne-am bucurat de toamna si de  culorile ei superbe…dar cam trece….copacii  se cam dezbraca..nu o sa mai avem mult timp parte de culoare………vine iarna oare?…..dar  uite asa a trecut si duminica cu bine.

Pe drum  un pui a traversat strada..si s-a facut una cu ea…..nu am putut sa nu imi amintesc de :

De ce a traversat puiul strada?

Învăţătoarea de şcoală: Pentru că a vrut să ajungă de partea cealaltă.

Profesorul de liceu: Chiar decă v-aş explica, dragii mei dobitoci, tot n-aţi înţelege.

Platon: Pentru că a mers în căutarea binelui şi armoniei.

Aristotel: Este în natura puilor să traverseze străzi.

Karl Marx: Avea instabilitate istorică şi dialectică.

Martin Luther King: I have a dream. Văd o lume în care toţi puii vor fi liberi să traverseze străzile fără să fie întrebaţi de motivele lor.

Moise: Şi Dumnezeu a coborît din ceruri şi a poruncit puilor: Traversaţi autostrăzile! Şi puiul a traversat-o, şi toţi s-au înveselit.

Bill Clinton: Puiul n-a traversat autostrada. Repet, puiul NU a traversat autostrada.

Machiavelli: Chestiunea este că puiul a traversat autostrada. Cui îi pasă de ce? Faptul de a traversa autostrada justifică orice motiv.

Bill Gates: Chiar acum am lansat în piaţă MSChicken 2000, care nu numai că traversează autostrăzile, ci face ouă, arhivează documentele importante şi rotunjeşte calculele dv.

Darwin: De-a lungul marilor perioade de timp, puii au fost selectionaţi natural, ajungînd la forma ce o au acum şi au o dispoziţie genetică de a traversa autostrăzile.

Einstein: Dacă puiul a traversat autostrada sau autostrada s-a deplasat pe dedesubtul lui depinde de punctul de reper relativ.

Vremuri  demult apuse….sa va distrati….

2 thoughts on “De ce a traversat puiul strada?

Leave a Reply

