Manastirea Adormirea Maicii Domnului-Hiliseu si Mănăstirea Gorovei

Din nou weekend..nici nu stiu cand a trecut saptamana asta…..dar de sambata am inceput cu peripetiile😛

Workshop

Sambata am fost din nou la  un workshop de fotografie..care se tine gartis la mall…daca pana acum am facut portrete, de data astea ne-am urcat sus pe mall…,si am pozat orasul de la inaltime…si cum nu in fiecare zi ai ocazia sa te urci pe acoperisul  uneia dintre cele mai inalte cladiri din oras, nu a putut rata momentul….si am poza orasul de sus.

Manastirea Adormirea Maicii Domnului-Hiliseu si Mănăstirea Gorovei

Duminica a devenit zi de excursii, in ultima vreme…azi am fost la Hiliseu la manastire….dupa ce ne-am invartit un pic am reusit sa si dam de ea. Biserica ortodoxa, parasita si unica in europa,  care are clopotniţă în stil catolic ..este bestiala…Ne-am invartit in jurul ei..am facut poze din toate partile.. E superba si merita vizitata.

Veseli cum suntem ne-am luat si o sticla de vin cu noi si uite asa …ametiti bine ..ne-am dus la alta manastire😀  Mănăstirea Gorovei,  care nu mi-a placut asa de mult..fu destul de banala…adica obisnuta asa…din punct de vedere la arhitecturii….

Dupa o zi plina ..am ajuns la La strada unde am continuat cu vin….si uite asa..a mai trecut un weekend..si eu nu reusesc sa am obisnuiesc cu ora de iarna…e 8 , dar am impresia ca e 11 noaptea…..

Leave a Reply

