Ca de n-ar fi nu s-ar povesti…

Am avut parte de 3 zile de poveste…..

Distractia a inceput de vineri seara, cu meciul. Am iesit cu gasca mandra sa vedem ce face Romania. Si am vazut. Ca de fiecare data s-a facut de ras. Dezamagiti nevoie mare, am plecat prin oras,  sa cautam un bar unde sa petrecem ..dar nu am prea gasit. Dupa multe incercari am ajuns la Up caffe, unde am tras un karaoke si am dansat un pic, pana ne-au dat astia afara…ca na era tarziu de acum si lumea mai si doarme cica😛

Sambata a fost zi cu musafiri….vorba multa, bere si filme…relaxare si voie buna…cam de toate asa.

Duminica a fost zi cu film 3D,  si prieteni……dimineata a fost animatie…..Justin and the Knights of Valour..destul de simpatica animatia asta….m-am distrat, mi-a placut…….dupa-amiaza a fost ceva un pic mai serios, Thor: The Dark World…..Dupa ce am vazut Wolverine am zis ca nu mai calc niciodata la cinema, la un film…merg doar la animatii…dar cu Thor mi-am schimbat parerea…mi-a placut si efectul 3 D a fost super…merita vazut.

Dupa film a urmat bere de casa si mancare  chinezeasca..alge si paste cu legume….si seara se incheie magic..ca doar am carte cu magia alba de citit…..inca un weekend super a trecut..

Si maine munci…multe munci….multe multe munci…:(

Leave a Reply

