Decembrie…..

Prima zi de iarna…dar fara iarna, .zapada ioc, frig ioc….e bine, e rau..cine mai stie?

Am sa vb despre moralitate azi….am impresia cateodata ca traiesc in alta lumea,  fata de restul oamenilor…undeva unde mai exista valori, unde cuvinte ca: onoare, prietenie, iubire…..inseamna ceva…Sunt unele chestii pe care nu le-as incalca niciodata, cred….desi niciodata sa nu spui niciodata. Nu cred ca as omora vreodata, nu cred ca as fura, nu cred. Daca mi-as pierde mintile poate as face toate astea….niciodata nu se stie….Cred ca am crescut citind prea multe carti frumoase in care se vorbeste de iubire adevarata, de onoare, de prietenie..cred ca am ascultat prea multa muzica buna, cu versuri sensibile si finute… si cred ca mi-am facut o lume a mea in lumea asta mare…o lume care nu exista, cu oamnei care nu exista, care nu sunt asa cum cred eu..si care nu pot sa  simta asa cum simt eu.

Majoritatea oamnilor, omora, mint, tradeaza, fura……fara regrete…ma uit cateodata cum vad eu lumea..si cum e ea defapt….murdara..mult mai murdara decat mi-am imaginat-o vreodata….si falsa…toti sunt falsi.

Ma uitamasa ..ca asociatia  noastra cu strainii impreuna  stangem hrana pt cateii din adapostul public..si angajatii fura mancare si o vand….si cateii mor de foame…..ajungi sa furi de la un  caine?…..in ce lume traim?……un mic exemplu…cel mai neinsemnat…..din multele exemple…

E 1 decembrie. Nu sunt patrioata :P….nu imi pun steag la gem..nici pe fb nu imi pun poze tampite cu drapele….nici nu urez un La multi ani Romanie….urasc Romania cu oamenii ei josnici, prefacuti si mizerabili…..urasc oamenii in general cred….Ma plcitisesc manifestarile de 1 dec , ma plictiseste patriotismul fals..si prostia.

Azi e o zi ca oricare alta..doar ca seara e ziua unui prieten..asa ca m-am lipit si eu la party cu el si imi sarbatoresc si eu ziua..deci azi e ziua mea.. azi beau…si astept iarna..si astept zapada…si toate lucrurile  alea care mai sunt frumoase.

Leave a Reply

